Kreatív feladat a reklámszövegírás

Kreatív feladat a reklámszövegírás

Minden munkának vannak titkai. Ez alól a reklámszövegírás sem képez kivételt, hiszen, a cikk írása bizonyos követelmények alapján történik. A reklámszöveg nem lehet mesterkélt hatású, mivel ez érezhető és ettől hiteltelenné válik az egész.

A cikkírás során a kreativitás és a spontaneitás két fontos szempont. A reklámszövegírásnál jó, ha az elkészült szöveg valamelyest tükrözi a cég egyéniségét. A cikkírás nem személytelen és nem is kell annak lenni, de túlzottan személyesnek sem.

A cikkek születésében a kreatív szövegírás kap teret, hiszen a mai reklámszövegírás már jóval túlmutat a vásárlásra való rávezetésen. Korunk embere nagyon jól kiismeri, ha szeretnének neki bármit eladni, hiszen sokszor a csapból is hirdetés folyik. Edzett korban élünk, ezért mindenkiben kialakult az érzék, hogy felismerjék ki és mit akar eladni nekik.

Ettől a legtöbben ódzkodnak és jogosan. A kreatív reklámszövegírás gyakran szélesebb körben tárgyalja az adott témát, közvetlenebb hangnemben. Ettől hat spontánabbul a leírás, ami nem annyira szemet szúró, mint egy kifejezetten reklámcéllal megírt szöveg.