A digitális telefonközpont jó befektetés

A digitális telefonközpont jó befektetés

Kisebb és közepes vállalkozásoknak, akik jelentős telefonos ügyfélforgalommal rendelkeznek, ideális megoldás a telefonos elosztó rendszer. Egy ilyen digitális telefonközpont nagyban segít a bejövő és kimenő hívások kezelésében.

Több iroda, munkaterep, ahol szükséges a telefonelérhetőség, bonyodalmat okozhat, ha nincs megfelelő kapcsolat. A jó termelékenység, célszerű munkavégzés múlhat azon, ha időben elérjük a kollégákat. Kisebb hotelek, motelek bátran használhatják a szobák és recepció közötti állandó kapcsolattartás érdekében. A digitális telefonközpont szükséges az olyan vállalkozásoknak, akik folyamatos kapcsolatban akarnak lenni az ügyfeleikkel és nem akarnak lemaradni egy esetleges foglalt telefonvonal miatt. Bővíthetősége miatt, a digitális telefonközpont alkalmas akár 8 fővonal használatára és több mellékvonal kezelésére.

A rendszer működése hasonló a számítógépekhez, automatikus irányválasztás jellemzi, ami akár jelentős megtakarítást is eredményezhet. Kialakíthat saját mellékállomásokat, ezek számait megadva gyorsabb a csatlakozás.