PR, a céges hírnév start gombja

PR, a céges hírnév start gombja

A céges hírnév gondozását tudatosan kell megtervezni. A PR tevékenységnek komoly súlya van egy vállalat megítélésében. Sok vezető úgy gondolja, hogy tökéletesen tisztában van a márkája üzenetével, úgyhogy azt már csak kommunikálni kell. De valóban ennyire egyszerű lenne? Egymás mellé teszünk néhány jól hangzó mondatot pár érdekes adattal, és kész is lenne a hírnév?

A PR ennél jóval szofisztikáltabb és kifinomultabb. Olyan tényezőket is figyelembe kell venni, hogy hol, mikor, milyen platformon, milyen stílusban jelenik meg az adott cikk. Eljut-e a célcsoporthoz? Hiszen egy félresikerült PR tevékenység ugyanannyit ér, mintha a hegy tetejére kiállnál kiabálni, miközben irdatlan sebességgel égeted el a pénzt.

Ráadásul az online térben igen hamar kiderülnek az esetlegesen ferdített igazságok vagy a pontatlan megállapítások. Ezek mind-mind rárakódnak a cég imázsára, és folyamatosan formálják a fogyasztók fejében a brandről kialakult képet. Egy jól megtervezett PR, egy tudatosan elhangzó üzenet a megfelelő médiaplatformokon sikersztorit írhat és komoly löketet adhat a cég jövőjét nézve. A Langmár Kommunikáció oldalán Te is inspirálódhatsz a pozitív történetekből.